• 1.jpg
  • fondo4.jpg

Programa Reutilització Llibres

ACCÉS AL FONS DE LLIBRES

Què és el programa de reutilització de llibres? És un programa d’intercanvi que persegueix dos objectius fonamentals que estan totalment interrelacionats:

• Un objectiu de caire ambiental que pretén l’estalvi de recursos i la reducció de residus i
  • Un objectiu de caire econòmic que pretén aconseguir un estalvi econòmic per les famílies.

Qui el gestiona?

La comissió ambiental del centre el va posar en funcionament ja fa molts d’anys però els dos darrers cursos la gestió es fa conjuntament amb l’APIMA de l’IES.

Quin alumnat hi pot participar?
Tot el què està matriculat al centre

Com s’ha de fer per participar-hi?
L’alumnat que vulgui, a finals de curs, finals de juny o principis de juliol, les dates concretes es publiquen a la pàgina web de l’IES, pot deixar els seus llibres per tal que aquests puguin ser comprats per un altre alumne. Els diners obtinguts en la venda són utilitzats en la compra dels llibres pel nou curs.

Quins llibres es poden vendre?
Tots els que es mantenguin pel curs vinent i es trobin en condicions per poder ser utilitzats per un altre alumne. Això implica que durant el curs l’alumnat han de fer un bon ús i conservació dels llibres. Només es pot escriure a llapis i borrar-se abans de deixar-los al programa de reciclatge.

Quins llibres no es poden vendre/comprar?
Els llibres d’exercicis de les matèries de llengües estrangeres.

ACCÉS AL FONS DE LLIBRES

Ubicació