Procés d'admissió FP Presencial curs 2022-23
S’ha publicat la resolució amb les instruccions del procediment d’admissió i matrícula per als cicles formatius de formació professional. Si voleu més informació està recollida a la pàgina web de la Conselleria d’Educació i Formació Professional.
-
Resolució del procés d’admissió FP Presencial per al curs acadèmic 2022-2023
-
Resum procés d’admissió FP Presencial curs acadèmic 2022-2023
-
Resum (diapositives) procés admissió curs acadèmic 2022-2023
-
Informació sobre els cicles formatius que s’imparteixen al nostre centre
- Places inicialment vacants (*)
Família Professional d’Arts gràfiques | ||
Estudis |
Horari |
Places inicialment vacants |
FP Bàsica |
Matí |
18 |
CFGM Preimpressió digital |
Matí |
25 |
CFGM Impressió gràfica |
Capvespre |
25 |
CFGS Disseny i edicions de publicacions impreses |
Capvespre |
25 |
Família Professional de Sanitat | ||
Estudis |
Horari |
Places inicialment vacants |
CFGM Emergències Sanitàries |
Capvespre |
30 (**) |
CFGM Farmàcia i parafarmàcia |
Capvespre |
25 |
CFGM Cures auxiliar d’infermeria |
Matí |
30 |
CFGM Cures auxiliar d’infermeria |
Capvespre |
30 |
CFGS Imatge per al diagnòstic i medicina nuclear |
Capvespre |
20 |
Família Professional de Química | ||
Estudis |
Horari |
Places inicialment vacants |
CFGS Laboratori d’anàlisi control de qualitat |
Capvespre |
25 |
(*) Pendent de confirmació reserva interna
(**) Pendent de confirmació de la Direcció General Formació Professional de la Conselleria d’Educació i Formació Professional de les Illes Balears
- Termini presentació sol·licituds:
1A FASE: de l’1 de juny al 30 de juny
persones amb requisits d’accés
2A FASE : de l’1 de setembre al 7 de setembre
grup 1 (persones sense plaça al juny)
grup 2 (persones que no varen sol·licitar places en el mes de juny i altres casos)
- Tràmit Telemàtic ordinari d’admissió 1A FASE: (disponible a partir de dia 1 de juny)
Termini del tràmit 1A FASE: es farà de l’1 al 30 de juny de 2022, ambdós inclosos.
IMPORTANT:
El tràmit es podrà a dur a terme:
a) On-line. Des del lloc web http://fp.caib.es/
-
- Tràmit mitjançant sistema anònim (la combinació del DNI/NIE + número de mòbil de contacte de l’usuari)
Els alumnes que han realitzat el tràmit sense autenticar han d’entregar la sol·licitud i han de triar una de les opcions següents:
1) Han d’acudir al centre educatiu amb cita prèvia per lliurar la sol·licitud signada i si es cau la documentació corresponent per validar-la. La documentació es pot entregar fins al dia 30 de juny i per tant la cita prèvia s’ha de demanar el 29 de juny com a molt tard.
2) Han d’enviar la sol·licitud signada i/o la documentació corresponent al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
3) La documentació es pot enviar fins al dia 30 de juny.
Les persones que sol·licitin l’admissió als cicles formatius de formació professional mitjançant el tràmit telemàtic han d’emplenar la sol·licitud electrònica d’admissió seguint les instruccions de l’assistent de l’assistent de la tramitació telemàtica que es troba a la pàgina web de Formació Professional de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors (http://fp.caib.es). Hi ha un tràmit telemàtic d’admissió per a cicles formatius de grau bàsic, un per a cicles de grau mitjà i un altre per a cicles de grau superior.
- Tràmit mitjançant sistema anònim (la combinació del DNI/NIE + número de mòbil de contacte de l’usuari)
-
- Tràmit mitjançant sistema autenticat (es pot triar dues opcions):
- SistemaCl@ve (sistema d’identitat electrònica per les administracions)
pàgina per sol·licitar-lo : https://clave.gob.es/clave_Home/registro/Como-puedo-registrarme/Que-necesito-sin.html
- GESTIB (Codi d’usuari del GESTIB). Per alumnes matriculats al curs 2021/2022
- Usuari CAIB: usuari que el tenen els treballadors que fan feina a la CAIB
- SistemaCl@ve (sistema d’identitat electrònica per les administracions)
- Tràmit mitjançant sistema autenticat (es pot triar dues opcions):
Si s’ha realitzat el tràmit telemàtic mitjançat el sistema autenticat, i no s’ha d’aportar cap documentació, el tràmit s’envia de forma automàtica al centre educatiu sol·licitat en primera opció, que només ha de recuperar el tràmit per validar-lo.
En cas que l’usuari hagi de presentar documentació que l’Administració educativa no pugui consultar telemàticament, la persona interessada ha d’imprimir el justificant de la sol·licitud d’admissió i juntament amb la documentació, l’ha de presentar al centre, a través del sistema de cita prèvia o mitjançant l’adreça electrònica: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
b) En paper (excepcionalment)
- Correu electrònic habilitat per enviament de documentació
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
- Cita prèvia a la secretaria del centre
- Calendari del Procés
- Lletres de desempat: Sorteig per determinar les lletres del criteri per dirimir les situacions d’empat.(enllaç) (PENDENT)
La data del sorteig es farà dia 1 de juliol
- Publicació de la llista provisional de persones admeses (per cada una de les vies d’accés, sense adjudicacions de plaça). (TANCAT)
La data de publicació es farà el dia 9 de juliol.
- Publicació de la llista definitiva de persones admeses amb adjudicacions i en espera (per cada una de les vies d’accés, amb adjudicacions de plaça). (TANCAT)
La data de publicació es farà el dia 20 de juliol.
- Matrícula als cicles formatius (de les persones que han obtingut plaça reservada)
Termini de matrícula: es farà els dies 20, 21 i 22 de juliol.
IMPORTANT: Si una persona que ha estat admesa no formalitza la matrícula en el període establert s’entén que renuncia a la plaça adjudicada , queda fora del procés d’admissió als cicles formatius i, en conseqüència, aquesta plaça adjudicada es considera vacant per renúncia.