Matrícula d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Formació Professional Curs 2024-25

MATRÍCULA ESO, BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS CURS 2023-24

A continuació s'indiquen els terminis de matriculació i passos per a ESO, BATXILLERAT i Cicles Formatius per al curs 2023-24.

Antics alumnes (matriculats a l'IES Llompart el curs 2023-24): TRÀMIT PRESENCIAL

• ESO 23 - 27 juny
  • BATXILLERAT 5 - 7 juliol (Demanar cita previa)
  • Cicles Formatius 19 - 21 juliol (només alumnes que NO canvien de cicle formatiu. La resta han de fer el procés d’admissió)

Nous alumnes (accedeixen per adscripció o admissió): TRÀMIT PRESENCIAL

• ESO 23 – 30 juny
  • BATXILLERAT 17 - 19 juliol (veure Notes aclaridores BATXILLERAT) (Demanar cita previa)
  • Cicles Formatius   19 - 21 juliol (Matrícula de la 1º FASE)

19 - 21 setembre (Matrícula de la 2ª FASE)

Alumnes que NOMÉS s’han de matricular d’FCT de cicles formatius

Alumnes procedents de l’IEDIB:
     - Aprovats a convocatòria ordinària: 12 - 14 juny (consulteu tràmit)
     - Aprovats a convocatòria extraordinària: 27 - 28 juny (consulteu tràmit)

Alumnes del CFGM de Cures d’auxiliar d’infermeria:
- Aprovats a convocatòria ordinària: 27 - 28 juny tràmit presencial
- Aprovats a convocatòria extraordinària: 3 - 4 juliol tràmit presencial

Alumes de la resta de cicles formatius (antics alumnes): 19 - 21 juliol tràmit presencial

Notes aclaridores BATXILLERAT
Les assignatures optatives de diferents nivells tenen un nombre limitat de places. Els criteris de selecció en cas d'arribar al nombre màxim és:

- 1r. BATXILLERAT: haver cursat 4t. ESO a l'IES Josep Maria Llompart.
- 2n. BATXILLERAT: haver cursat l’assignatura anterior de 1r. de Batxillerat a l'IES Josep Maria Llompart.

Es matricula per ordre d’arribada. És important demanar cita prèvia a la pàgina web del centre.

TRÀMIT PRESENCIAL
Els alumnes han de recollir el sobre de matrícula a consergeria, emplenar i preparar la documentació requerida i presentar a secretaria.

NOMÉS en el cas de matrícula a Batxillerat s’ha de demanar CITA PRÈVIA a la pàgina web del centre per presentar la matrícula.

Els sobres estaran a disposició de l'alumnat els dies abans de l'inici del període de matrícula. Cada sobre inclou les instruccions i documentació necessària per formalitzar la matrícula.

Alumnes que NOMÉS s’han de matricular d’FCT de cicles formatius: