Obert termini per sol·licitar ajuts individualitzats d’alimentació per a alumnat d’ESO i d’FP bàsica per al curs 2023-2024

S'ha obert el termini per sol·licitar els ajuts individualitzats d'alimentació per a alumnes de centres públics d’educació secundària obligatòria i formació professional bàsica que no poden gaudir del servei de menjador escolar durant el curs escolar 2023-2024.

Podeu ampliar informació en aquest enllaç  i en la normativa publicada.

El termini de sol·licitud és de dia 23/06 a 30/06/2023 de forma presencial (a la secretaria del centre) o de forma telemàtica a la SEU electrònica de la CAIB

Model de sol·licitud: Annex 2

Beques i ajudes del Ministeri d'Educació i Formació Professional

Convocatòria de beques de caràcter general (estudis postobligatoris) per al curs acadèmic 2022-2023