Eleccions al Consell Escolar

El Consell Escolar del nostre centre està en procés de renovació de la meitat dels seus integrants, fet que ens brinda l'oportunitat de presentar les nostres candidatures per a formar part d'aquest òrgan com a representants de les famílies.

Per a fer efectiva la vostra candidatura, cal que la presenteu a l'oficina d'administració del centre abans de les 12 h del dilluns 30 d'octubre.

Des d'aquest moment, us encoratgem efusivament a participar i a fer valer la vostra veu en aquest procés tan important per a la nostra comunitat educativa.

Aprofitem aquesta ocasió per recordar-vos la importància de la vostra participació, ja que la vostra implicació és fonamental per a la bona marxa i el desenvolupament del nostre centre educatiu. Animeu-vos a formar part d'aquest procés i a contribuir activament en l'educació dels nostres fills i filles!